Subject: Kohaliku omavalitsuse tee ristumise laiendamise projekteerimistingimused
From: "Marek Sakk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 14:45:52 +0200

Tere!

Risti päikesepargi ehituse tarvis on vajalik olemasolevate ristumiskohtade
laiendamine (ümberehitamine). Päikesepargi ehituseks on planeeritud
kasutada kahte olemasoleva kohaliku tee ristumiskohta riigitee nr 9 Ääsmäe
– Haapsalu – Rohuküla teel:

*	km 37,316 asuv Rehemäe ringtee ristumiskoht (kohalik tee nr
5180378).
*	Km 37,570 – Õmma tee (kohalik tee nr 5180380)

Palun väljastada projekteerimise nõuded ristumikohtadele, et saaksime
nendega projekti koostamisel arvestada. Küsimuste või täpsustuste korral
võtke palun ühendust.

Parimate soovidega / With best regards,

MAREK SAKK

Ehitusjuht | Construction Manager | Estonia

+372 5782 7368
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

sunly.ee <http://www.sunly.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.